"Η ελεύθερη ψυχή είναι σπάνια, αλλά όταν τη συναντήσεις την αναγνωρίζεις. Κι αυτό, γιατί αισθάνεται όμορφα, πολύ όμορφα όταν είσαι κοντά της ή μαζί της"
C.B

Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

Κανενός η Ευτυχία, Ελένη Μπάλιου, Απόσπασμα βιβλίου / In the Mood for Love - Shigeru Umebayashi

 






  


Καλησπέρα φίλοι μου
Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα που αφιερώνω λίγο χρόνο, για να σας διαβάσω ένα απόσπασμα από το καινούργιο μου μυθιστόρημα που εκδόθηκε πριν από λίγες ημέρες, από τις εκδόσεις Αττικός, το Κανενός η Ευτυχία. Στο απόσπασμα αυτό περιλαμβάνεται το μοναδικό ποίημα του βιβλίου, λόγος που διάλεξα το συγκεκριμένο σημείο για να τελειώσω με το ποίημα

Λίγα λόγια για το μυθιστόρημα. 
Τον προλογισμό του έχει γράψει η Παναγιώτα Μπλέτα, διανοήτρια/συγγραφέας, με μεγάλη πείρα σε βιβλιοπαρουσιάσεις και κριτικές, και είναι μεγάλη μου η τιμή που με εμπιστεύτηκε και ασχολήθηκε με το έργο μου αυτό, όπως και με τα δύο που έχουν προηγηθεί. 

Το βιβλίο το έγραψα προς το τέλος του 2003 με αρχές του 2004, μέσα σε ένα κατάστημα γαλακτοκομικών προϊόντων που διατηρούσα εκείνη την εποχή, χωρίς πελατεία, κι αυτό μου έδωσε την ευκαιρία να το γράψω. Από τότε πέρασαν πολλά χρόνια. Το άφησα ξεχασμένο, εκτυπωμένο από μένα και δεμένο με σπιράλ σε ένα συρτάρι, μέχρι που έπεσε στα χέρια μου ένα παλιό usb αποθήκευσης όπου μέσα του βρήκα φυλαγμένο το ηλεκτρονικό του αρχείο. Το άνοιξα κι άρχισα να ασχολούμαι πάλι με τις διορθώσεις, χωρίς να έχω βάλει στη σκέψη μου ακόμα να το δημοσιεύσω. Όσο το διάβαζα όμως τόσο πιο πολύ έβρισκα ότι ακόμη και σήμερα, 20 χρόνια μετά, παραμένει επίκαιρο, ενώ το κομμάτι της μυθοπλασίας δεν επηρεάζεται από το χρόνο, παράλληλα το διάβαζα ως απλή αναγνώστης, τόσα χρόνια μετά το είχα πραγματικά ξεχάσει, και μου άρεσε. Αποφάσισα λοιπόν να το φέρω στο φως ελπίζοντας πως μέσα στις σελίδες του ο αναγνώστης θα βρει τα κοινά του σημεία με τους ήρωές του, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με τα αιώνια ερωτήματα που θέτουμε στον εαυτό μας, από τη στιγμή που αποκτάμε συνείδηση και ψάχνουμε μέσα της τις αλήθειες μας. 

Εύχομαι να σας αρέσει, καλή ακρόαση του αποσπάσματος, καλή ανάγνωση σε όποιον το προμηθευτεί. 
 


ΥΓ. Αμέσως μετά από αυτή την παρένθεση το blog θα συνεχίσει να λειτουργεί ως χώρος αφιερωμάτων στη ζωή και το έργο των άλλων δημιουργών, αυτών που γνωρίζουμε αλλά κι αυτών που υπάρχουν αναμεσά μας και δημιουργούν αθόρυβα τα έργα τους. 

Για το soundforwords Ελένη Μπάλιου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου