"Η ελεύθερη ψυχή είναι σπάνια, αλλά όταν τη συναντήσεις την αναγνωρίζεις. Κι αυτό, γιατί αισθάνεται όμορφα, πολύ όμορφα όταν είσαι κοντά της ή μαζί της"
C.B

Σάββατο 2 Απριλίου 2016

Dance me to the end of love και η δύναμη της λέξης

Ο Leonard Choen είναι από τους αγαπημένους μου τραγουδοποιούς, όχι μόνο για τις απολύτως αισθαντικές μελωδίες του, αλλά και κυρίως για την ποίησή του. Με κάνει να αισθάνομαι ότι πριν ακόμα μπει κάποιος εδώ μέσα να διαβάσει, έχω ήδη τον ακροατή που του αποθέτω τις σκέψεις μου.

Αυτή η παρέα εδώ προς το παρόν έχει μόνο εραστές του λόγου. Το πρόσθετο χάρισμα του ενός και πλέον διάσημου, αυτό της μουσικής επένδυσης δεν το έχω εγώ, και η παρέα, είναι λιγάκι κουτσή, εφόσον μόνο η υποφαινόμενη γνωρίζει την ύπαρξη του άλλου, αλλά δεν εμποδίζει και αντιθέτως βοηθάει στην έμπνευση.
Όταν ο τραγουδοποιός απευθύνεται στο δεύτερο πρόσωπο, you, χτυπάει την πόρτα του έρωτα σε όλα τα σπίτια, όλα τα κρυφά λημέρια που είναι χτισμένα μέσα μας, όλες τις ασφαλισμένες σιδερόπορτες μπροστά τους.
Είναι από τους λίγους θαρρώ που γνωρίσαμε στις μέρες μας που το έχει καταφέρει αυτό, επειδή στα χέρια του, η δύναμη της λέξης συναπαντιέται με τη δύναμη της μελωδίας κι αυτό δεν μπορεί να αφήσει αχτύπητες τις χορδές της καρδιάς μας, δεν μπορεί να μην υποκλιθεί κανείς στο χάρισμα αυτού του ανθρώπου να συσχετίζει μεταξύ τους και τους πιο άσχετους, μόνο με το άκουσμα της μουσικής και του στίχου του.

Έτσι λοιπόν ξεκινώ και καλή μας αρχή το blog αυτό, που θα έχει σαν κύριο θέμα τα όμορφα δημιουργήματα της καρδιάς και της σκέψης, είτε αφορούν τη μουσική είτε τον γραπτό λόγο.
Ένα blog που δεν θα συμπεριλαμβάνει μόνο τα δικά μου κείμενα, αλλά κάθε κείμενο από κάθε δημιουργό που έπεσε στην αντιληψή μου και αξίζει κάποια μνεία, κάθε προσπάθεια να κρατηθεί το πνεύμα μας ζωντανό και η επιθυμία και η θελησή μας για έναν φωτεινότερο κόσμο, το ίδιο.

Καλή ανάγνωση λοιπόν αγαπημένοι και προς το παρόν ανύπαρκτοι αναγνώστες μου, readers and auditors που θα έλεγε κι ο αγαπημένος καλλιτέχνης, και είθε ετούτος εδώ ο χώρος να είναι η απαρχή μιας εμπνευσμένης περιόδου που θα αποδώσει καρπούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου